جمعه, ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۰۰ ۲۸۴
طبقه بندی: اخبار بین‌المللی
چچ

برگزاری کنفرانس فعالان معماری سازمانی عربستان سعودی

اولین کنفرانس فعالان معماری سازمانی عربستان سعودی در تاریخ 29 ژانویه 2024 در شهر ریاض برگزار شد.

برگزاری کنفرانس فعالان معماری سازمانی عربستان سعودی

اولین کنفرانس فعالان معماری سازمانی عربستان سعودی در تاریخ 29 ژانویه 2024 با مشارکت سازمان دولت دیجیتال (DGA)، موسسه The Open Group و شرکت NOZOM در شهر ریاض برگزار شد.

مدیر برنامه معماری سازمانی ملی در DGA، خانم دینا البرکیت، در این کنفرانس، به نقش پیشگام DGA در سازماندهی و حمایت از معماری سازمانی در سازمان‌های دولتی اشاره کرد. این مشارکت بخشی از تلاش‌های مداوم DGA برای تقویت حضور بین‌المللی و به اشتراک‌گذاری تجربه در معماری سازمانی ملی می‌باشد.

مدیرعامل The Open Group، مدیرعامل شرکت NOZOM، مسئولین معماری سازمانی وزارت صنعت و معدن، وزارت ورزش، دکتر پالاب ساها مدیر اوپن گروپ هند و مدیران ارشد شرکت‌های میکروسافت، EY از دیگر شخصیت‌ها شرکت‌کننده در این رویداد بودند.

معماری سازمانی ملی NEA، مرجعی رسمی برای پیاده‌سازی معماری سازمانی در بخش دولتی عربستان سعودی از طریق استانداردها و روش‌ها برای حمایت از تحول دیجیتال در نهادهای دولتی به منظور دستیابی به یک دولت هوشمند یکپارچه با چشم‌اندازی جامع است که خود شامل اقدامات و کنترل‌هایی برای اجرای استراتژی‌ها و اهداف نهادهای دولتی با ایجاد تغییرات لازم برای هم‌سو شدن کسب‌و‌کارها با فناوری اطلاعات می‌باشد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: